1.000.000+
poslatih paketa
365
dana povrata
100%
proverenog kvaliteta
Brza
i sigurna dostava

Često postavljana pitanja

Proverite detalje o uslugama, koje nudimo. Ispod ćete pronaći odgovore na najčešća pitanja, koja zanimaju naše kupce.

Uopšteno

Mogu li lično da preuzmem artikle?

Lično preuzimanje i vraćanje, nažalost, ne nudimo.

Kako ću biti obavešten o statusu porudžbine?

Moći ćete da pratite svoju porudžbinu kroz sledeće statuse:

  • Čeka se potvrda o kupovini. Na svoj e-mail ste dobili link za potvrdu kupovine. To uradite tako što ćete kliknuti na link. Link vam šaljemo da utvrdimo da li iza kupovine stoji prava osoba i da nije bilo ko drugi izvršio kupovinu u vaše ime.
  • Naručeno. Proizvodi su naručeni. Uskoro možete očekivati poruku s podacima o vremenu dostave.
  • Poslato / završeno. Isporučili smo proizvode na vašu adresu dostavnom službom. Možete ih očekivati sledećeg radnog dana.
  • Otkazano. Porudžbinu ste otkazali sami ili smo je mi otkazali zbog nemogućnosti isporuke.

Povraćaj proizvoda

Želim da vratim proizvod. Kakav je postupak?

Vratite proizvod u originalnu ambalažu pravilnim osiguravanjem. Jednostavno vratite proizvod u originalnu kutiju. Osigurajte ga pravilno I dodajte račun. Na računu označite da li želite da zamenite artikal ili povraćaj novca na svoj račun (napišite svoj TRR, novac ćemo vam vratiti u roku od nekoliko dana od dana prijema paketa).

Pošaljite paket na: SILUX d.o.o., Ul. Smederevski put 6, 11309 Leštane.

Primio sam oštećen proizvod

Proverite pošiljku čim je dobijete. Ako je paket vidno oštećen, prvo se obratite kuriru koji vam je isporučio paket. Takođe nas obavestite, najkasnije u roku od 24 sata od preuzimanja proizvoda. Ako je sadržaj pakovanja oštećen, fotografišite ga. Fotografije šaljite na info@maaarket.rs. Proizvod ćemo zameniti bez dodatnih troškova što je pre moguće.

Vreme isporuke

Kada ću dobiti poručeni proizvod?

Za svaki proizvod ćete pronaći informativne podatke o vremenu isporuke. Vreme isporuke uzima se u obzir samo radnim danima - subota, nedjelja i praznici nisu uključeni.

U slučaju da ne možemo isporučiti robu u roku, o tome ćemo vas obavestiti. Silux d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za kašnjenja dobavljača / prevoznika, kašnjenja u uslugama isporuke, tehničke greške ili više sile ...

Mogućnosti plaćanja

  • gotovina pri primopredaji robe (do 45000,00 rsd),
  • na tekući račun - plaćanje prema fakturi (zbog čekanja na plaćanje, obrada porudžbine trajaće dodatni radni dan),
  • preko Paypal-a,
  • putem kreditnih kartica sa interfejsom Braintree (Paypal company), koja se brine za sigurnu transakciju.

Cena dostave

Cena dostave paketa iznosi 339,00 RSD.

Kada i kako dobijam predračun?

Poslaćemo vam faktur na e-mail čim pregledamo vašu porudžbinu.